You are here

The Fox's prey

Add new comment

4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

This is kinda fucked up. I feel criminal for looking at it

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

same tbh

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

This is the best comic I've ever seen in my life, if the creator decides to make an animation out of it, I'll be taken to heaven!

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

Results?

 

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Anyone else think Jonathan Freeman or Tim Curry as the Fox's voice?
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Please can anyone tell me where is whole comics? Some pages are missing...
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
If you had bothered to check for two seconds you would know that this is ongoing..
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Tbf ongoing is basically a graveyard of comics that never gets finished
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
No, "won't be finished" is a graveyard, ongoings is like a coin flip wether the comic dies or gets finished 
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
More like this pls I liked it
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Bro wtf is this shit. Thank Jesus I'm not turned on by rape porn. Like honestly wtf. If you jerk to this with no regrets you will never have a goddamn girlfriend - actually not even a friend that's female. But uhh, you do you in the end ig.
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Bro stfu u read this shii too don’t try some “white knight” In the comments you obviously liked it since you’re here so don’t pull my leg if ur not into this shii why tf are u here then? U sound like a fucking idiot smh…
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

dumbass mf it shows up when you look up furred dragon porn not like buddy went out to search for rape porn

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
A choir of pensive voices, the voices of my emotions sings a sonota. The 1st movement of Realizationg, the 2nd movement of Melacholy, and the 3rd movement of Dispair all ring out withing my head. The fact that the only satisfaction I've ever recived has been educational or sexual pushes me into a pit, a lake of piranahs, ripping my hope appart and drowning my sorrow in more sorrow. My bones are crushing, my dopamine reserves are deminishing. I've no friends to express to, no mistress to content. My life is beginning to apear futile. Bleek! Valueless! What am I to do?!
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

wonder what happened to this guy

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
if someone does that to me ooooh they gonna get it
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Read more porn.
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
hhhm that's pretty interesting.
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
I'm not I furry, but...
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
You are now
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Finally it's been updated!!!
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Hi
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

Foxes aren't canines idiot

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Indeed. I they are candids.
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
yes they are u fucking dumbass i am 9 and i know that like bruh i sware to god these fucking people    
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture

you are nine what the fuck

Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Probably don't say your age in comments, especially not on porn websites. It's very dangerous, stay safe
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
where are you parents?? You're jerking to this in elementary?? You shouldn't even know porn exists bruh.
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Well, average age of discovering porn sadly is 9 jears
Anonymous (not verified)
Anonymous's picture
Bro wtf are you doing on a porn site if Ur 9!? :D Tf

Pages